مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-13سياسي

قالیباف: ایرادات طرح 46 هزار هکتاری اراضی سیستان برطرف می شود


کسی نباید به اصل طرح 46 هزار هکتاری اشکالی وارد کند چرا که واقعا برای این طرح بودجه خاصی گذاشته شده است.

- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کسی نباید به اصل طرح 46 هزار هکتاری اشکالی وارد کند چرا که واقعا برای این طرح بودجه خاصی گذاشته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در بازدید از طرح 46 هزار هکتاری اراضی سیستان و حضور در روستای کربلایی قربان از توابع بخش مرکزی شهرستان زابل با روستاییان اظهار کرد: کسی نباید به اصل طرح 46 هزار هکتاری اشکالی وارد کند چرا که واقعا همه کشور و بخصوص مقام معظم رهبری برای این طرح بودجه خاصی گذاشته اند تا انجام شود، نکته بعدی که باید به آن توجه کرد این است که قبل از ورود ما حداقل سه تا چهار گروه بصورت نامحسوس موارد را بررسی کرده اند و گزارشات در تهران ارائه و به استاندار اعلام شده و او موارد را قبول و قول داده تا ایرادات و مشکلات طرح را برطرف کند.

وی گفت: به اجرای این پروژه دو اشکال وارد بود؛ اول مدیرانی که اینجا کار کرده اند عمر مدیریت شان کم بوده و مرتبا جابجا یا عوض شده اند و نکته بعدی اینکه مردم بعنوان بهره بردار اصلی در جریان کار قرار نگرفته اند.

وی افزود: ممکن است کار انجام شده در مورد حوضچه ها خطا داشته باشد که آن را برطرف می کنند و رییس سازمان جهادکشاورزی استان قول داده که نظرات مردم را داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: ایرادات طرح 46 هزار هکتاری اراضی سیستان برطرف می شود

قالیباف: ایرادات طرح 46 هزار هکتاری اراضی سیستان برطرف می شود