مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-13اقتصادي

کارمان طراحی است، کپی کاری نمی کنیم/ تولید خودروی برقی تا کمتر از 18 ماه آینده


مدیرعامل شرکت دانش بنیان جتکو گفت: متناسب ترین خودروهای روز جهانی را به عنوان الگو در نظر گرفته ایم و درصدد هستیم تا طراحی های خود را براساس نیاز بازار، - باز طراحی و نه کپی کاری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از ایران خودرو، داود خسروی از برقراری ارتباط با زنجیره تأمین خودرو خبر داد و اظهار داشت: مسائل فنی موجود برخی از شرکت های قطعه ساز نیز در حوزه فرآیند تولید و طراحی قطعه در حال شناسایی و تعریف مساله و حل آن است.

وی با اشاره به پروژه های کلان توسعه ای جتکو گفت: نمونه سازی یونیت مدیریت عملکرد موتور (ECU)، طراحی پلتفرم الکتریکال خودرو شامل طراحی الزامات، معماری شبکه و طراحی نودهای شبکه الکترونیک خودرو با مالکیت معنوی ایران خودرو از جمله این پروژه ها است.

پلتفرم الکتریکال پروژه ای است که ظرف 24 ماه آینده با مالکیت معنوی و دانشی ایران خودرو به بهره برداری خواهد رسید و بدیهی است ساخت قطعات مهم الکترونیکی توسط قطعه سازان براساس پروتکل های طراحی شده محقق خواهد شد.

مدیرعامل جتکو با بیان این که مطابق با نقشه راه محصولات ایران خودرو طراحی خودروی تمام برقی هم در دستور کار جتکو قرار دارد، تصریح کرد: خودروهای نمونه ای را از شرکت های معتبر جهانی تهیه کرده ایم که با کسب دانش از طریق مهندسی معکوس، به دنبال باز طراحی و نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمان طراحی است، کپی کاری نمی کنیم/ تولید خودروی برقی تا کمتر از 18 ماه آینده

کارمان طراحی است، کپی کاری نمی کنیم/ تولید خودروی برقی تا کمتر از 18 ماه آینده