مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-13اقتصادي

نظارت را جدی بگیریم / کسی جلوی اظهارات شهردار را بگیرد


شهردار تبریز و شورای شهر تبریز این روزها رسما وارد فاز حرف های تبلیغاتی و یه لاقبای بدون ضمانت اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  شورای شهر تبریز این روزها رسما وارد فاز حرف های تبلیغاتی و یه لاقبای بدون ضمانت اجرایی و واهی شده است.

از نامگذاری خیابان های با نام های خاص تا صحبت چندین مرتبه تکراری از اجرای طرح های مختلف در پارک بزرگ و اعتراف یکی از اعضای شورای شهر برای بد قول نشدن شهردار و شورا در اعتراف به این که هنوز یک دهم درختان از یک میلیون اصله محقق شده است و از این قبیل حرف و حرف و حرف.

بی نتیجه ماندن نمایش تبلیغاتی شورای پنج و شهردارش در قبال یکسان سازی قرارداد کارمندان و کارگران مجموعه شهرداری و پروژه های نیمه کاره مانده متعدد برگ زرینی از افتخارات شورای پنجم و شهردار ساعی است.

خستگی ناپذیری و همت بالا در دادن وعده و وعید خود کاری ستودنی است! نمونه ای از آن همین اظهارات اخیر و ملامت انگیز موسایی معاون شهردار تبریز پیرامون پارک بزرگ تبریز است.

  یادآور می شود که قریب به 5 دهه از ساخت این پارک تاریخی می گذرد و همچنان عوامل شهرداری تبریز اینچنین در وعده دادن بی سرانجام آستین بالا می زنند: شهرداری تبریز مصمم است پارک بزرگ تبریز را به عنوان تفرجگاهی بزرگ در غرب تبریز که از نظر توسعه فضای سبز و توسعه اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت را جدی بگیریم / کسی جلوی اظهارات شهردار را بگیرد

نظارت را جدی بگیریم / کسی جلوی اظهارات شهردار را بگیرد