مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 07:052020-10-13اقتصادي

جدیدترین اخبار از افزایش حقوق بازنشستگان لشگری با اجرای همسان سازی


رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح ضمن تشریح جزییات اجرای همسان سازی برای بازنشستگان نیروهای مسلح گفت: امروز با احتساب مزایا، برای بازنشسته 30 سال خدمت در پایین ترین طبقه حقوق زیر چهار میلیون و 500 هزار تومان نداریم.

- رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح ضمن تشریح جزییات اجرای همسان سازی برای بازنشستگان نیروهای مسلح گفت: امروز با احتساب مزایا، برای بازنشسته 30 سال خدمت در پایین ترین طبقه حقوق زیر چهار میلیون و 500 هزار تومان نداریم.

این رقم قبلا حدود سه میلیون و 200 هزار تومان بوده که با همسان سازی تا چهارمیلیون و 500 هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدرضا گودرزی در گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، با بیان اینکه موضوع همسان سازی چندسال است که مطرح است و در چهار سال گذشته هر سال در بودجه عددی به عنوان همسان سازی پیش بینی و به حقوق بازنشستگان اضافه شد گفت: اما در راستای ماده 30 قانون برنامه ششم توسعه دولت تصمیم گرفت همسان سازی را به صورت یکجا اجرا کند.

وی افزود: تمهید مقدمات کار چندماهی است که در سطوح مختلف کارشناسی در سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور استخدامی و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در حال انجام است و در نهایت قرار بر این شد که همسان سازی را در حقوق مهرماه اعمال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین اخبار از افزایش حقوق بازنشستگان لشگری با اجرای همسان سازی

جدیدترین اخبار از افزایش حقوق بازنشستگان لشگری با اجرای همسان سازی