مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-13اقتصادي

بهره برداری از 1600 میلیارد سرمایه گذاری صنعتی در کرمانشاه


به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، نیمه اول امسال نزدیک به 1600 میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در کرمانشاه به بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، نیمه اول امسال نزدیک به 1600 میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در کرمانشاه به بهره برداری رسیده است.

محسن دارابی در گفت و گو با ایسنا، از بهره برداری از 54 واحد صنعتی در این مدت خبر داد و افزود: سرمایه گذاری این واحدها حدود 1600 میلیارد ریال است و 951 نفر هم در این صنایع مشغول به کار شده اند.

وی همچنین از صدور 859 جواز تاسیس و مجوز طرح توسعه برای واحدهای صنعتی در استان کرمانشاه در نیمه اول امسال یاد کرد و گفت: سرمایه گذاری این طرح ها بیش از 41 هزار میلیارد ریال است و با بهره برداری از آنها برای بیش از 17 هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه در این مدت 21 واحد صنعتی راکد هم در کرمانشاه فعال شده، یادآور شد: سرمایه گذاری این واحدها بیش از 9400 میلیارد ریال و اشتغالزایی آنها 477 نفر است.

دارابی یکی از مهمترین این واحدها که احیا شده را کارخانه اسیدسیتریک دانست و عنوان کرد: واحد آرادغرب نیز از دیگر مجموعه های مهم راکد استان بود که این واحدها بعد از پیگیری فراوان دوباره احیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 1600 میلیارد سرمایه گذاری صنعتی در کرمانشاه

بهره برداری از 1600 میلیارد سرمایه گذاری صنعتی در کرمانشاه