مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 07:202020-10-13سياسي

مساجد استان فارس ظرفیتی برای فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف است


وجود شبکه 4 هزار نفری مساجد در استان فارس ظرفیت خوبی برای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی الگوی مصرف انرژی به شکل غیرمستقیم و انتقال آن در سطح جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایجاد شده بود، اما حرکت مردم در بین الحرمین بسیار زیبا بود.

او با بیان اینکه چشم اندازی که باید برای بین الحرمین دیده می شد با چیزی که امروز وجود دارد، فاصله بسیاری دارد، ابراز امیداوری کرد که در آینده با همکاری برق منطقه ای فارس شاهد جلوه دیگری از این مجموعه باشیم.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم تبیین موضوع اصلاح فرهنگ و الگوی مصرف انرژی در شورای فرهنگ عمومی فارس و در سطح شهر، گفت: برقی که امروز تولید می شود برای 120 میلیون نفر کفایت می کند.

در حالی که در پیک مصرف این میزان برق برای جمعیت 80 میلیونی کم می آید و این نشان می دهد که باید روی فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف و جلوگیری از اسراف کار جدی انجام شود.

آیت الله دژکام خاطرنشان کرد: در اقتصاد کلان و در بحث مصرف و توزیع این موضوع وجود دارد که تولید کننده علاقه مند است که برق تولیدی، مصرف شود چون در ازای مصرف، ثروت نصیب او می شود به ویژه در مورد برق که ذخیره سازی وجود ندارد و وقتی تولید می شود باید مصرف شود اما از طرفی می خواهیم فرهنگ مصرف را اصلاح کنیم و این نیاز به کار کارشناسی دقیق دارد که با همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد استان فارس ظرفیتی برای فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف است

مساجد استان فارس ظرفیتی برای فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف است