مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-13سياسي

حمایت حدود 36 هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین در گیلان


مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان گفت: حدود 36 هزار حامی و نیکوکار از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین در استان گیلان حمایت می کنند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان گفت: حدود 36 هزار حامی و نیکوکار از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین در استان گیلان حمایت می کنند.

عباس اهرابی امروز در جمع اصحاب رسانه در تشریح این خبر اظهار کرد: هم اکنون 3291 یتیم و 4784 فرزند از خانواده محسنین در استان گیلان از حمایت حامیان نیکوکار بهره مند می شوند که علاوه بر دریافت کمک هزینه معیشت، بسیاری از مشکلات درمانی، تحصیلی و مسکن این افراد، از طریق گزارش همکاران اکرام به حامیان و عنایت این بزرگواران مرتفع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان با بیان اینکه حدود 36 هزار حامی و نیکوکار، حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین استان گیلان را بر عهده دارند، افزود: 17 هزار و 866 نفر از این حامیان از فرزندان محسنین و 18 هزار و 108حامی نیز از ایتام حمایت می کنن؛ از ابتدای سال تاکنون 4731 حامی جدید در طرح اکرام برای حمایت مادی و معنوی فرزندان ثبت نام کرده اند.

اهرابی با اشاره به اینکه سرانه نقدی دریافتی هر فرزند یتیم حدود 340 هزار تومان و فرزندان محسنین 180 هزار تومان است، بیان کرد: حامیان بیش از 24 میلیارد تومان در شش ماهه نخست امسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت حدود 36 هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین در گیلان

حمایت حدود 36 هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین در گیلان