مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 08:052020-10-13اقتصادي

قلمرو پایتخت امپراطوری مادها وسیع می شود


مادها گروهی از آریایی ها و چادرنشینان بودند که رفته رفته در غرب ایران ساکن شدند و برای مقابله با دشمن با هم متحد شده و در نقطه ای گردهم آمدند و دهکده ای به نام هگمتانه را پایتخت خود کردند و در آنجا قصرهای پادشاهی ساختند اما امروز شهرنشینی موجب شده به فکر .

- ایسنا/همدان مادها گروهی از آریایی ها و چادرنشینان بودند که رفته رفته در غرب ایران ساکن شدند و برای مقابله با دشمن با هم متحد شده و در نقطه ای گردهم آمدند و دهکده ای به نام هگمتانه را پایتخت خود کردند و در آنجا قصرهای پادشاهی ساختند اما امروز شهرنشینی موجب شده به فکر گسترش قلمرو پایتخت باشیم و چادرنشینان را به تجددگرایی سوق دهیم.

چادرنشینی مادها در هگمتانه به قرن 8 قبل از میلاد برمی گردد اما در سال 2020 میلادی عضو شورای شهر همدان خبر از چادرنشینی بعضی از شهروندان همدانی می دهد و بیان می کند: بعضی افراد مشکلات جدی در تهیه مسکن دارند.

طی بازدید میدانی از برخی نقاط شهر مشاهده شد که بعضی از شهروندان چادرنشین شده اند بنابراین نیاز مبرم به مدیریت بحران است و مسئولان باید پای کار بیایند، این مشکل با کمک و همکاری مشاوران املاک، مسئولان و مردم قابلیت مدیریت را دارد.

کلاف سردر گم مسکن در همدان امروز به گره ای کور تبدیل شده که هیچ طرحی توان باز کردن این گره را نداشته و منجر به این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلمرو پایتخت امپراطوری مادها وسیع می شود

قلمرو پایتخت امپراطوری مادها وسیع می شود