مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-13پزشكي

طراحی راهنمای چند رسانه ­ای در زمینه دیابت و کرونا


رییس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر مسئولیت اجتماعی در زمینه کووید 19 از طراحی راهنمای چند رسانه ­ای برای عموم مردم در زمینه کووید 19 و دیابت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، همزمان با افتتاح سالن مدافعان سلامت در طبقه هشتم ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست هیئت رییسه دانشگاه به منظور بررسی فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشگاه غدد و متابولیسم دانشگاه برگزار شد.

در این نشست دکتر باقر لاریجانی رییس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران، فعالیت­های این مرکز را در عرصه پژوهشی، آموزشی، نوآوری، خدمات درمانی و مسئولیت­ پذیری اجتماعی تشریح کرد.

لاریجانی گفت: این پژوهشگاه، فعالیت خود را از 25 سال پیش آغاز کرده و اکنون با 3 پژوهشکده و 13 مرکز تحقیقاتی، با همکاری 30 عضو هیات علمی پژوهشی، 18 پژوهشگر و تعدادی از اساتید همکار در دانشگاه در سطح داخلی و بین ­المللی، در زمینه بیماری­ های غدد و متابولیسم، پوکی استخوان، دیابت و سایر بیماری­ های غیرواگیر فعالیت دارد.

وی یادآور شد: پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان تنها پژوهشگاه در کشور از مراکز شناخته شده در عرصه بین­ المللی محسوب می­ شود و ویژگی این پژوهشگاه فعالیت­


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی راهنمای چند رسانه ­ای در زمینه دیابت و کرونا

طراحی راهنمای چند رسانه ­ای در زمینه دیابت و کرونا