مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-13سياسي

برنامه مجلس برای جلوگیری از تهدید کاهش جمعیت/گیلان از پیرترین استان ها


عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور که ممکن است عمل به مفاد این طرح را به تعویق بیندازد، گفت: مجلس تلاش می کند تا بتواند با به کارگیری شیوه های مختلف مانع خطر کاهش جمعیت کشور شود.

- جبار کوچکی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به لزوم توجه به رشد جمعیت کشور اظهار کرد: مجلس برای توجه جدی به رشد جمعیت طرحی را آماده کرده تا از طریق مباحث تشویقی،توانمندسازی خانواده ها و تضمین بسیاری از امورات مربوطه، در این موضوع گام بردارد.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور که ممکن است عمل به مفاد این طرح را به تعویق بیندازد، گفت: مجلس تلاش می کند تا بتواند با به کارگیری شیوه های مختلف مانع خطر کاهش جمعیت کشور شود.

عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به رشد جمعیت برای جلوگیری از تهدید جمعیتی کشور بیان کرد: مجلس تلاش می کند تا با طرح های اقتصادی، فرهنگ سازی و تلاش برای تغییر نگرش خانواده ها گامی مؤثر در این امر بردارد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان گیلان جزو پیرترین استان ها محسوب می شود، افزود: در استان گیلان دستگاه های متولی، علوم پزشکی، دستگاه های فرهنگی و حمایتی باید تلاش کنند تا گیلان را از این شرایطی که در آینده ای نه چندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه مجلس برای جلوگیری از تهدید کاهش جمعیت/گیلان از پیرترین استان ها

برنامه مجلس برای جلوگیری از تهدید کاهش جمعیت/گیلان از پیرترین استان ها