مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 09:052020-10-13اقتصادي

«گواهی ارزیابی انطباق» برای مشاغل خانگی صادر می شود


رییس اداره تایید صلاحیت و سیستم های مدیریت کیفیت در اداره استاندارد گلستان گفت: سازمان ملی استاندارد در سال گذشته پیشنهاد سازماندهی و گواهی ارزیابی انطباق را برای مشاغل خانگی صادر کرد.

- رضا نوروزی امروز با تبریک هفته استاندارد در گفت و گو با خبرنگار فارس در گگان اظهار کرد: در سال گذشته سازمان ملی استاندارد با این نگاه که تمامی کالاها باید استاندارد باشند پیشنهاد سازماندهی و گواهی ارزیابی انطباق را برای مشاغل خانگی صادر کرد.

وی تصریح کرد: کسب و کار خانگی به عنوان راهکار مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان استفاده می شود درحقیقت کسب و کار خانگی به آن دسته از فعالیت هایی اطلاق می شود که توسط اعضای خانواده در واحد مسکونی و در قالب کسب و کار البته بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران انجام می شود که منجر به تولید کالا برای عرضه شود.

*صاحبان مشاغل خانگی باید از مهارت کافی و دانش بومی برخوردار باشند رییس اداره تایید صلاحیت و سیستم های مدیریت کیفیت در اداره استاندارد گلستان با بیان اینکه صاحبان مشاغل خانگی باید از مهارت کافی و دانش بومی برخوردار باشند، ابراز کرد: مشاغل خانگی می تواند در قالب مختلف اعم از صنایع دستی، فرش، کشاورزی، دامپروری، شیلات و غیره شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گواهی ارزیابی انطباق» برای مشاغل خانگی صادر می شود

«گواهی ارزیابی انطباق» برای مشاغل خانگی صادر می شود