مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 09:202020-10-13سياسي

آن چه در دولت هشتم گذشت


«دوره نخست ریاست جمهوری خاتمی در شرایطی به پایان رسید که خاتمی با انتقادهای هم جناحی های خود مواجه بود؛ انتقادهایی که تا سرحد «عبور از خاتمی» هم پیش رفت.

- دوره نخست ریاست جمهوری خاتمی در شرایطی به پایان رسید که خاتمی با انتقادهای هم جناحی های خود مواجه بود؛ انتقادهایی که تا سرحد عبور از خاتمی هم پیش رفت.

طرحی که چند سال قبل از سوی برخی اصلاح طلبان درباره هاشمی هم رقم خورده بود و آنها با نوشتن مقالات و کتب رادیکال هاشمی را در معرض تندترین حملات قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق در ادامه نوشت: در آن زمان منتقدان اصلاح طلب خاتمی باور داشتند که او از پس تحقق مطالبات جبهه اصلاحات و بدنه اجتماعی این جریان سیاسی برنیامده است و در قبال موضوعاتی چون حمله به کوی دانشگاه تساهل و تسامح کرده است یا در حوزه تحقق اهداف آزادی خواهانه و توسعه سیاسی آن طور که انتظار می رفت، عمل نکرده است.

در چنین شرایطی خاتمی در سال 80 هنگام ثبت نام در انتخابات با چشمانی گریان مقابل خبرنگاران گفت: آمده ام با تکیه بر همان عهد پیشین و در شرایطی که هنگام صحبت کردن چند بار بغض کرد، با خواندن شعری از حافظ به حرف هایش پایان داد: در عاشقی گریز نباشد ز ساز و سوز استاده ام چو شمع، مترسان ز آتشم عموم ستادهای انتخاباتی خاتمی به حزب جبهه مشارکت ایران اسلامی که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن چه در دولت هشتم گذشت

آن چه در دولت هشتم گذشت