مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 09:202020-10-13فرهنگي

«بهروز غریب پور» مبتلا به کرونا شد


بهروز غریب پور نویسنده ، کارگردان و مدیرگروه تئاتر عروسکی آران به ویروس کرونا مبتلا شد و در حال حاضر وضعیت سلامتی او رو به بهبودی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بهروز غریب پور یک هفته پیش بعد از بررسی وضعیت جسمی و مثبت اعلام شدن ابتلا به ویروس کرونا با تشخیص پزشکان در بیمارستان بستری شده.

بر مبنای آخرین خبری که از خانواده او به دست آمده ، غریب پور در حال طی کردن روند بهبودی شان هستند و در دوران نقاهت به سر می برند.

برای هنرمند تئاتر عروسکی آرزوی سلامتی داریم.

*شماره جدید ماهنامه نمایش  روی پیش خوان جدیدترین شماره ماهنامه نمایش، ویژه مهر ماه 99 با نگاه ویژه به  مطبوعات کاغذی و دیجیتالی منتشر شد.

نگاه ویژه  این شماره از مجله نمایش مطبوعات کاغذی و دیجیتالی با مطالبی همچون   تئاتر نوشداروی عصر اطلاعات است نوشته یدالله آقاعباسی، یک مطالعه در هنر دیجیتال نوشته سعیدتشکری، کاغذهایی که با ما حرف می زنند نوشته غلامحسین دولت آبادی، از جوهر چاپ به جوهر الکترونیکی نوشته آراز بارسقیان، نگاهی به وضعیت نشریات تئاتری ایران در دنیای دیجیتال ( نشریاتی که ترجیح میدهند چاپ نشوند!!!) نوشته سیدجواد روشن، تئاتر و نشریاتش نوشته احسان زیورعالم، یادداشت برداری روزانه کاغذی در مقابل دیجیتال: کدام یک شیوه بهتری است؟ نوشته هانا بِرِیمی و تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بهروز غریب پور» مبتلا به کرونا شد

«بهروز غریب پور» مبتلا به کرونا شد