مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-13بين الملل

واکاوی اظهارات بندر بن سلطان توسط عبد الباری عطوان


تحلیلگر مشهور جهان عرب در سخنانی دلیل انتقاد شدید سفیر سابق عربستان در واشنگتن از رهبری فلسطین را واکنش این رهبری نسبت به توافقنامه های صلح امضا شده میان امارات و بحرین با رژیم اشغالگر و خیانت خواندن آن از سوی رهبران فلسطین عنوان کرد و گفت که ریاض درصدد .

- تحلیلگر مشهور جهان عرب در سخنانی دلیل انتقاد شدید سفیر سابق عربستان در واشنگتن از رهبری فلسطین را واکنش این رهبری نسبت به توافقنامه های صلح امضا شده میان امارات و بحرین با رژیم اشغالگر و خیانت خواندن آن از سوی رهبران فلسطین عنوان کرد و گفت که ریاض درصدد درپیش گرفتن مسیر ابوظبی و منامه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، نویسنده و تحلیلگر مشهور جهان عرب و سردبیر روزنامه رأی الیوم با انتشار یادداشتی درباره اظهارات اخیر بندر بن سلطان، سفیر اسبق عربستان در آمریکا و رییس پیشین سرویس اطلاعاتی این کشور درباره فلسطین نوشت: این خوب است که بن سلطان درباره مصاحبه اخیرش با شبکه العربیه درباره احترام به ملت فلسطین توضیح می دهد و در توییتی می گوید که این ملت نخستین متضرر سیاست های رهبری فلسطین هستند.

اما ما معتقدیم که این توضیحات علی رغم اهمیتش چیزی از میزان آسیب قابل توجهی که به عربستان، جایگاه و آوازه آن در نتیجه این مصاحبه از نظر مضمون و زمان وارد شد، نمی کاهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی اظهارات بندر بن سلطان توسط عبد الباری عطوان

واکاوی اظهارات بندر بن سلطان توسط عبد الباری عطوان