مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 09:502020-10-13ورزشي

طاهری، رییس هیئت فوتبال استان اصفهان شد


مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان در هفته بحرانی کرونای اصفهان و تحت تدابیر بهداشتی برگزار و برای مدت چهار سال علی طاهری سکان هدایت هیئت فوتبال استان اصفهان را در دست گرفت.

- ایسنا/اصفهان مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان در هفته بحرانی کرونای اصفهان و تحت تدابیر بهداشتی برگزار و برای مدت چهار سال علی طاهری سکان هدایت هیئت فوتبال استان اصفهان را در دست گرفت.

مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان امروز در حالی در فضای باز هتل کوثر اصفهان برگزار شد که اصفهان این روزها در شرایط بحرانی کرونا به سر می برد، با این وجود بیش از 100 نفر درگیر اجرای این برنامه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مجمع اسفندیار بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال، عبدالکاظم طالقانی مدیر امور استان های فدراسیون، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونین وی، اعضا مجمع (46 نفر) و رسانه ها حضور داشتند.

عباس اخوان، علی جهانشاهی، شهریار خان احمدی، محمد مجیری، علی طاهری و امیر مسعود هراتیان 6 کاندیدایی بودند که برای ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان ثبت نام کرده بودند و به مدت 5 دقیقه به ارائه برنامه های خود پرداختند.

در ادامه حسین خیمه کبود، علی غلامی و علی حفیظی به نمایندگی اعضا مجمع انتخاب شدند تا بر رای گیری و روند شمارش آرا نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طاهری، رییس هیئت فوتبال استان اصفهان شد

طاهری، رییس هیئت فوتبال استان اصفهان شد