مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-13سياسي

آمادگی یگان ویژه، بازدارنده نقشه های شوم دشمن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، مدیران و کارشناسان یگان های ویژه ناجا با اشاره به آسیب های اجتماعی جامعه و جنگ نرم راه اندازی شده از سوی دشمن علیه ملت ایران گفت: - فرمانده یگان های ویژه ناجا، آمادگی یگان ویژه را موجب بازدارندگی نقشه های شوم دشمن در عرصه های مختلف دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، مدیران و کارشناسان یگان های ویژه ناجا با اشاره به آسیب های اجتماعی جامعه و جنگ نرم راه اندازی شده از سوی دشمن علیه ملت ایران گفت: دشمن در جنگ نرم، به دنبال تغییر الگو های دینی و اعتقادی، ترویج سبک زندگی غربی و تضعیف نهاد خانواده در جامعه است.

وی افزود: از مهم ترین زمینه های فعالیت جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی برجسته کردن آسیب ها و نقاط آسیب خیز در جامعه است و پلیس در خط مقدم مقابله با این جنگ نرم قرار دارد.

سردار کرمی آمادگی یگان ویژه را موجب بازدارندگی نقشه های شوم دشمن در عرصه های مختلف دانست و تصریح کرد: توان و آمادگی کارکنان باید به طور پیوسته مورد ارزیابی قرار گرفته و در سطح عالی حفظ شود که این امر با تکیه بر پویایی آموزش ها و تناسب آن با تهدیدات پیش رو محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی یگان ویژه، بازدارنده نقشه های شوم دشمن است

آمادگی یگان ویژه، بازدارنده نقشه های شوم دشمن است