مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 10:002020-10-13سياسي

انتقاد شورای شهری ها از انتصابات حناچی/ سرانجام افزایش 25 درصدی نرخ کرایه ها


رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهردار تهران راهبرد مشخصی برای تغییر مدیران ندارد، گفت: معلوم نیست که انتصابات جدید در شهرداری به چه دلیلی انجام گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر درباره جلسه هم اندیشی صبح امروز با پیروز حناچی شهردار پایتخت، اظهار داشت: این جلسه از ساعت 7:30 امروز آغاز شد و حدود 2 ساعت به طول انجامید بحث های مختلفی اعضای شورای شهر مطرح کردند که مسأله درآمد شهرداری، خارج کردن تصمیمات از تمرکز در ستاد و انتصابات از جمله مباحث مورد نظر بود.

وی افزود: شهردار تهران در مواردی پاسخ سؤالات را داد و مشکلات را قبول کرد و قرار شد برخی از اصلاحات انجام گیرد.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: در صحن امروز علاوه بر بررسی چند پرونده مربوط به باغات نامگذاری برخی از خیابان ها و کوچه های پایتخت انجام گرفت و دوفوریتی نیز در زمینه درآمد شهرداری تهران مطرح شد که در صحن شورا رأی نیاورد.

هاشمی ادامه داد: این دو فوریت برای این بود که کسانی که به شهرداری بدهکار هستند از طریق امتیازاتی با سرعت بیشتر بدهی شان را پرداخت کنند و با تصویب یک فوریت این موضوع قرار شد مسأله در کمیسیون برنامه و بودجه و شهرسازی بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شورای شهری ها از انتصابات حناچی/ سرانجام افزایش 25 درصدی نرخ کرایه ها

انتقاد شورای شهری ها از انتصابات حناچی/ سرانجام افزایش 25 درصدی نرخ کرایه ها