مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-13اقتصادي

تشکیل 13 پرونده اقتصادی طی 6 ماه نخست سال جاری در خراسان شمالی


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از تشکیل 13 پرونده اقتصادی طی 6 ماه نخست سال جاری در خراسان شمالی با ارزش بیش از 5 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علیرضا مظاهری پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در محل ستاد فرماندهی انتظامی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: طی 6 ماهه اول سال جاری، مجموع جرایم در قیاس با مدت مشابه سال گذشته 14 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی به افزایش نزاع و درگیری در استان اشاره کرد و گفت: در این حوزه 14 درصد رشد را شاهد بوده ایم و اکنون در رتبه 7 کشور از نظر میزان نزاع به نسبت جمعیت قرار داریم.

وی از دستگیری بیش از 2 هزار و 200 سارق طی شش ماه گذشته خبر داد و افزود: سارقان بیشترین زندانیان استان را تشکیل می دهند و طی این مدت 6 باند سرقت حرفه ای مورد ضربه نیروهای ناجا و آگاهی قرارگرفته اند.

مظاهری در ادامه به کاهش 53 درصدی قتل ها و کاهش 7 درصدی تجمعات غیرمجاز در خراسان شمالی اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه جرایم جعل و کلاهبرداری بالغ بر 83 درصد کشف جرم شده و همچنین در بخش پرونده های قاچاق کالا، تاکنون 821 پرونده به ارزش بالغ بر 8 میلیارد تومان و در حوزه زمین خواری، احتکار و اختلاس نیز 13 پرونده جرایم اقتصادی باارزش بیش از 5 میلیارد تومان تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 13 پرونده اقتصادی طی 6 ماه نخست سال جاری در خراسان شمالی

تشکیل 13 پرونده اقتصادی طی 6 ماه نخست سال جاری در خراسان شمالی