مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 10:152020-10-13پزشكي

ارائه آخرین دستاوردهای اختلال تکاملی زبان در یک سمپوزیوم بین المللی


اجرایی سمپوزیوم بین المللی اختلال تکاملی زبان از برگزاری این سمپوزیوم علمی در قالب وبینار به منظور آگاهی بخشی افراد از این اختلال خبر داد.

- ایسنا/اصفهان دبیر علمی- اجرایی سمپوزیوم بین المللی اختلال تکاملی زبان از برگزاری این سمپوزیوم علمی در قالب وبینار به منظور آگاهی بخشی افراد از این اختلال خبر داد.

یلدا کاظمی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: سمپوزیوم علمی اختلال تکاملی زبان برای نخستین بار در کشور به همت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، به منظور آگاهی بخشی جامعه از این اختلال شایع در میان کودکان و همچنین ارائه آخرین دستاوردهای علمی از این اختلال برگزار می شود.

وی افزود: این سمپوزیوم علمی بین المللی با حضور اساتیدی از دانشگاه های علوم پزشکی ایران، اصفهان، سمنان، تهران، مشهد، اهواز و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و سه نفر از اساتید برجسته خارج از کشور در قالب وبینار آموزشی برگزار می شود.

این پزشک با اشاره به اینکه اختلال تکاملی زبان مشکلی شایع در میان کودکان است که اغلب دیر شناسایی می شود، بر لزوم آگاهی بخشی جامعه و به خصوص والدین از این اختلال تاکید کرد و گفت: به منظور ایجاد حساسیت در میان والدین لازم است تمام افراد جامعه از این اختلال آگاهی داشته باشند و والدین در صورت مشاهده نشانه هایی از این اختلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آخرین دستاوردهای اختلال تکاملی زبان در یک سمپوزیوم بین المللی

ارائه آخرین دستاوردهای اختلال تکاملی زبان در یک سمپوزیوم بین المللی