مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-13سياسي

آیا قالیباف، شغل خود را دوست ندارد؟


اِشکال کار اما در خود کلمه «مجلس» است که به معنی «جای جلسه» و «نشستن» است و می توانند مصوبه ای بگذرانند و کلمه «میدان» را هم اضافه کنند.

- اِشکال کار اما در خود کلمه مجلس است که به معنی جای جلسه و نشستن است و می توانند مصوبه ای بگذرانند و کلمه میدان را هم اضافه کنند.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- شامگاه دوشنبه 21 مهرماه 1399 شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران در اخبار شبانگاهی ساعت 21 گزارش سفر آقای محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به استان سیستان و بلوچستان را با آب و تاب پخش می‌کند و خانم گوینده در لید خبر می‌گوید: «سیستان و بلوچستان و به قول آقای قالیباف، گنج پنهان».

هم گوینده و هم زیر‌نویس تأکید دارند که این سفرها «نظارتی» است تا بیننده از خود نپرسد در این اوضاع کرونایی که مقامات به کاهش یا قطع سفر توصیه می‌کنند جناب قالیباف چرا هر روز شال و کلاه می‌کند و از این استان به آن استان می‌رود؟«سفر نظارتی» پاسخ به این پرسش است و روزنامه ارگان نواصول‌گرایان هم قبل‌تر تیتر زده بود: «مردی در میدان».

بیننده باید دریابد روحانی «مردی در اتاق» است و از راه دور کنترل و اداره می‌کند و «نشسته» و قالیباف «مردی در میدان» است و «ایستاده» تا اگر سه بار و در 44 سالگی و 52 سالگی و 56


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا قالیباف، شغل خود را دوست ندارد؟

آیا قالیباف، شغل خود را دوست ندارد؟