مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-13اجتماعي

آسانسور هتل ها و پاساژهای کرمانشاه تاییدیه استاندارد ندارند


مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: هیچکدام از آسانسورهای هتل ها و پاساژهای کرمانشاه تاییدیه استاندارد دریافت نکرده اند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: هیچکدام از آسانسورهای هتل ها و پاساژهای کرمانشاه تاییدیه استاندارد دریافت نکرده اند.

محمودرضا نیازی در نشست خبری که امروز (22 مهر) در آستانه روز جهانی استاندارد برگزار شد، با اشاره به نامگذاری 14 اکتبر در 163 کشور دنیا به نام روز جهانی استاندارد، افزود: شعار امسال روز جهانی استاندارد حفاظت از زمین با استاندارد است.

وی با بیان اینکه در ایران هفته استاندارد از 19 تا 24 مهر گرامی داشته می شود، یادآور شد: هر ساله در این هفته برنامه های متعددی داریم، اما امسال به دلیل شرایط بیماری کرونا عمده برنامه ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال بنا داریم از شش واحد نمونه استاندارد تقدیر کنیم که شامل پتروشیمی بیستون، سیمان سامان، پتروشیمی کرمانشاه، محورسازان زاگرس، مانیزان و مارپیچ باختر هستند.

ماسک تحت پوشش استاندارد نیست وی در ادامه از تشدید نظارت بر عرضه مواد ضدعفونی و شوینده از زمان شیوع بیماری کرونا هم خبر داد و افزود: از حدود 200 واحد صنفی و تولیدی بازرسی و 53 مورد نمونه برداری انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسانسور هتل ها و پاساژهای کرمانشاه تاییدیه استاندارد ندارند

آسانسور هتل ها و پاساژهای کرمانشاه تاییدیه استاندارد ندارند