مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-13سياسي

استان سمنان از لحاظ آنفولانزای پرندگان پاک است


استاندار سمنان با اشاره عدم توجه به شایعات در خصوص بیماری ها به خصوص بیماری های واگیر، گفت: سمنان از لحاظ آنفولانزای فوق حاد پرندگان پاک محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر ظهر سه شنبه در ستاد استانی مقابله با آنفولانزای فوق حاد پرندگان در استانداری سمنان با بیان اینکه این استان از نظر شیوع ویروس آنفلوآنزا فوق حاد پرندگان، پاک است، بیان کرد: با این حال همچنان نیاز است تا اقدامات پیشگیرانه به صورت جدی در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه سمنان به دلیل اقلیم آب و هوایی، مبدا مهاجرت و ورود پرندگان نیست و به نسبت استان های دیگر این مورد در استان کمتر است، از پاک بودن استان از نظر شیوع ویروس آنفلوآنزا فوق حاد پرندگان در حال حاضر خبر داد و گفت: استان سمنان یکی از قطب های تولید مرغ و تخم مرغ است و نیاز است تا با توجه به اهمیت این موضوع، توجه جدی و پیشگیرانه در خصوص بروز و سرایت این بیماری در دستور کار قرار گیرد که البته ورود پیشگیرانه و زودتر از موعد دستگاه های اجرایی متولی در حالی که هنوز موردی مشاهده نشده، امری بسیار مطلوب است.

استاندار سمنان درباره اقدامات ضروری در این زمینه تاکید کرد: در خصوص رعایت موارد و مسائل بهداشتی در مرغداری های استان ورود جدی صورت گرفته و ورود و خروج کارگران و مدیران واحدها نیز باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان از لحاظ آنفولانزای پرندگان پاک است

استان سمنان از لحاظ آنفولانزای پرندگان پاک است