مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-13سياسي

حذف کاغذبازی های اداری با اجرای طرح مدیریت یکپارچه شهری


اگر طرح مدیریت یکپارچه شهری تصویب شود بسیاری از کاغذبازی های اداری در کشور از بین می رود و نزدیک به 19 مورد از خدمات دولت به شهرداری ها واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علیرضا احمدی رییس شورای عالی استان ها در برنامه چاپ اول شبکه خبر با معرفی اهداف، وظایف و اختیارات شورای عالی استان ها گفت: اصل 101 قانون اساسی به نحوه تشکیل و اصل 102 به وظایف و اختیارات شورای عالی استان ها که می تواند طرح و لایحه به مجلس و دولت ارسال کند پرداخته است.

وی ادامه داد: از سال 81 که شورای عالی استان ها تشکیل شده است در راستای وظایف قانونی خود طرح و لایحه به مجلس و دولت ارسال کرده و امروز هم در شورای عالی استان ها سعی می کنیم این کار را ادامه دهیم.

رییس شورای عالی استان ها در خصوص طرح های ارائه شده از سوی شورای عالی استان ها توضیح داد: در دوره ای که بنده به عنوان رییس شورای عالی استان ها مسؤولیت داشته ام طرح جامع مدیریت یکپارچه شهری و روستایی یکی از طرح های بسیار مهمی است که هم شورای عالی استان ها و هم مجلس پیگیر آن بوده است.

ما این طرح را به صورت دو فوریتی به مجلس ارائه کردیم و امیدواریم به زودی در صحن مجلس مطرح و تصویب شود تا بتوانیم برخی از مشکلات مردم را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف کاغذبازی های اداری با اجرای طرح مدیریت یکپارچه شهری

حذف کاغذبازی های اداری با اجرای طرح مدیریت یکپارچه شهری