مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-13اقتصادي

تامین آب کشاورزی شهرستان بوشهر با جدیت دنبال شود


فرماندار شهرستان بوشهر خواستار آزادسازی آب تالاب حله شد و گفت: تامین آب کشاورزی شهرستان بوشهر با جدیت دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس جمشیدی ظهر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی بوشهر اظهار داشت: باید پروژه های شاخص روستایی با هدف گذاری مشخص و در راستای توسعه روستاها معرفی شود.

وی با تاکید بر لزوم اجرای پروژه فاضلاب روستای دویره و لایروبی رودخانه شور اضافه کرد: آزادسازی آب تالاب حله و مطالعات آن و انتقال آب از سد رییس علی دلواری به دهستان انگالی در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت های تلفن ثابت و تقویت آن تن دهی تلفن همراه در بخش مرکزی افزود: تفکیک اراضی و اسناد مالکیت اراضی از سوی منابع طبیعی در دستور کار باشد.

وی تاکید کرد: در راستای حفاظت و صیانت از آینده روستاها هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در حریم روستاها را به بخشداری و جهاد کشاورزی گزارش کنند.

جمشیدی ادامه داد: بنیاد مسکن با بازنگری در قوانین به عنوان یکی از مهمترین عوامل خواهد توانست گام های مهمی در پیشرفت و توسعه روستاها ایفا کند.

فرماندار بوشهر خروجی این گونه جلسات با حضور دهیاران و شوراها، مدیران و نماینده مردم در مجلس را مؤثر و مطلوب دانست و از مدیران اجرایی خواست در صورتی که مسأله ای در سطح دستگاه حل نمی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب کشاورزی شهرستان بوشهر با جدیت دنبال شود

تامین آب کشاورزی شهرستان بوشهر با جدیت دنبال شود