مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-13سياسي

شرایط فرصت مطالعاتی اساتید در صنعت


مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم ضوابط و شرایط متقاضیان «فرصت مطالعاتی» در بخش صنعت را تشریح کرد و گفت: عضو هیات علمی باید هر ماه پیشرفت کار خود را معاونت پژوهشی دانشگاه گزارش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمدسعید سیف شرایط اجرایی دوره فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی را در سازمان‌ها و دستگاه‌های صنعتی و غیرصنعتی را تشریح کرد و گفت: ابتدا عضو هیأت علمی درخواست خود را به همراه برنامه مطالعاتی براساس الگوی دانشگاه (تمامی مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مجوزدار از وزارت عتف) اعلام می‌کند؛ پس از آن درخواست هیأت علمی در مجاری رسمی مؤسسه بررسی و تأیید می‌شود.

بعد از این مراحل حکم مأموریت و معرفی عضو هیأت علمی به واحد عملیاتی که شامل سازمان‌های صنعتی، واحدهای پژوهش و توسعه و یا اقتصادی دولتی و غیر دولتی است، صادر می‌شود.

وی افزود: اعضای هیئت علمی یا به صورت تمام وقت 5 روز کاری در هفته یا پاره وقت دست‌کم دو روز کاری در هفته در بخش صنعتی و یا غیرصنعتی مورد نظر حضور می‌یابند.

مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم همچنین درباره ضوابط و شرایط متقاضی فرصت مطالعاتی، گفت: رشته و تخصص عضو هیأت علمی و نیازهای واحد عملیاتی باید مرتبط باشد و در دو سال گذشته نباید رکود علمی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط فرصت مطالعاتی اساتید در صنعت

شرایط فرصت مطالعاتی اساتید در صنعت