مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-13اقتصادي

آغاز به کار اتوبوس های گردشگری در شهر جهانی یزد


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، با اشاره به ظرفیت های فرهنگی، مذهبی و گردشگری این دیار، از آغاز به کار اتوبوس های گردشگری در این شهر میراث جهانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مرکزی، عباس ملازینلی با اشاره به این که اتوبوس های گردشگری به لحاظ ظاهری بسیار متفاوت از اتوبوس های رایج سطح شهر هستند، اظهار کرد: این اتوبوس ها با طرح هایی برگرفته از نمادها و المان های شهر یزد تزیین شده که می تواند جلوه بصری جذابی را در شهر برای شهروندان و گردشگران ایجاد کند.

وی با بیان این که طراحی صورت گرفته روی بدنه این اتوبوس ها بیانگر بخشی از آداب و رسوم شهر یزد است، افزود: این رویداد گردشگری صرفاً ویژه ایام حضور گردشگران نیست و با محوریت ایجاد جذابیت برای شهروندان یزدی صورت گرفته است.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به این که این طرح با مشارکت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اجرایی شده است، تاکید کرد: تا کنون سه دستگاه اتوبوس آماده شده و در آینده نزدیک نیز اتوبوس های دیگری به این طرح اضافه خواهند شد.

ملازینلی تصریح کرد: اقدامات زیرساختی و فکری در حوزه گردشگری شهر یزد به دلیل شیوع کرونا متوقف نشده و این حوزه فعالیت های خود را در قالب های مختلف از جمله تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار اتوبوس های گردشگری در شهر جهانی یزد

آغاز به کار اتوبوس های گردشگری در شهر جهانی یزد