مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-13سياسي

برگزاری یادواره شهدای وحدت با حضور قالیباف در مشهد


فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) گفت: یادواره شهدای وحدت «نورعلی شوشتری» و «رجبعلی محمدزاده»، 24 مهرماه با حضور محمدباقر قالیباف در مجتمع آیه های مشهد برگزار می شود.

- مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) گفت: یادواره شهدای وحدت نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده ، 24 مهرماه با حضور محمدباقر قالیباف در مجتمع آیه های مشهد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیدحسین مرتضوی ظهر امروز در نشست خبری یادواره شهدای وحدت، گفت: امسال یازدهمین سالگرد شهدای وحدت نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده با حضور محمدباقر قالیباف، رییس مجلس و فرمانده دوران دفاع مقدس و برگزار می شود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه بیان کرد: این مراسم از ساعت 8:30 پنج شنبه 24 مهرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجتمع آیه های مشهد برگزار می شود.

وی، یکی از اصلی ترین مؤلفه های قدرت و نظام اسلامی ایران را افزایش همدلی و هم افزایی و تلاش همگانی جهت فهم درست از فرامین رهبر انقلاب را از مؤلفه های قدرت و نظام اسلامی دانست و حفظ نام و یاد خاطره شهدا را از اصلی ترین مؤلفه های تأثیرگذار در ارتقاء قدرت دفاعی بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای وحدت با حضور قالیباف در مشهد

برگزاری یادواره شهدای وحدت با حضور قالیباف در مشهد