مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 12:152020-10-13بين الملل

چاووش اوغلو: در هر شرایطی پُشت جمهوری آذربایجان هستیم


وزیر خارجه ترکیه راه حل بحران قره باغ را عقب کشیدن ارمنستان از این منطقه دانست و گفت کشورش از همه تصمیمات باکو حمایت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای سوئدی خود در آنکارا در خصوص درگیری های منطقه قره باغ کوهستانی گفت کشورش در کنار کشورِ برادر، جمهوری آذربایجان به عنوان یک کشور و ملت در هر شرایطی می ایستد.

وی گفت: ما از همه تصمیمات (جمهوری) آذربایجان چه سیاسی و چه میدانی حمایت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک ، او همچنین برگزاری نشست گروه مینسک را در ارتباط با درگیری ها در منطقه قره باغ کوهستانی مفید دانست و گفت روسای گروه مینسک باید گزارشی را درباره آنچه تاکنون انجام شده تهیه کنند.

چاووش اوغلو در ادامه راه حل نهایی برای حل بحران قره باغ را خروج ارمنستان از این منطقه خواند و افزود: اگر علاوه بر درخواست برای آتش بس، از ارمنستان درخواست شود از سرزمین های (جمهوری) آذربایجان عقب نشینی کند، آن زمان می توان تمایل جامعه جهانی را برای حل این مشکل فهمید.

  روز گذشته وزیر دفاع ترکیه در تماس تلفنی با سرگیی شویگو همتای روس خود درباره درگیری ها میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان، با حمایت از باکو تأکید کرد: نیروهای ارمنستانی باید مناطقی از جمهوری آذربایجان را که تحت اشغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاووش اوغلو: در هر شرایطی پُشت جمهوری آذربایجان هستیم

چاووش اوغلو: در هر شرایطی پُشت جمهوری آذربایجان هستیم