مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 12:352020-10-13اجتماعي

تولید روزانه 1500 تن زباله در البرز


رییس کمیسیون معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: روزانه یک هزار و 500 تن زباله در البرز تولید می شود که خطری جدی برای محیط زیست استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احد رسولی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه اهدای تبلت های دانش آموزی به یکی از مدارس کرج تقدیر از اقداماتی که در دفاتر خدمات بهسازی و نوسازی در خصوص مدیریت پسماند و کاهش تولید زباله انجام می شود، اظهار کرد: ضروری است که فرهنگ سازی تولید زباله کمتر را از دانش آموزان و کودکان آغاز کنیم و پیشنهاد می کنم اگر دفاتر تاکنون با مدارس محلات ارتباط نگرفته اند، این اقدام را در دستور کار خود قرار دهند.

وی بر نقش دفاتر خدمات بهسازی و نوسازی در ارتقای کیفیت زندگی محلات شهری تأکید کرد و گفت: رویکرد محله محوری، کلید جلب مشارکت مردم در کلان شهر کرج است.

رییس کمیسیون معماری، شهرسازی و بافت های فرسوده شورای شهر کرج با بیان اینکه روزانه یک هزار و 500 تن زباله در استان البرز تولید می شود، افزود: این حجم از زباله، آلایندگی شدید زیست محیطی به همراه دارد و ورود شیرابه ها به آب های زیرزمینی، می تواند تهدید جدی در آینده باشد.

رسولی در خصوص انتخاب یک پایلوت برای تفکیک زباله از مبدأ متذکر شد: این اقدام ارزشمند است اما با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع زباله در البرز، نیاز است که تفکیک از مبدأ در کل شهر فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 1500 تن زباله در البرز

تولید روزانه 1500 تن زباله در البرز