مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 12:402020-10-13سياسي

توضیحات رییس ستاد فرمان امام در مورد تست حیوانی واکسن ایرانی کرونا


رییس ستاد اجرایی فرمان امام از نهایی شدن مراحل ساخت واکسن کرونا توسط محققان جوان این ستاد خبر داد و گفت: تست حیوانی واکسن کرونا که بر روی میمون انجام شد موفقیت آمیز بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام، محمد مخبر روز سه شنبه در حاشیه مراسم ارسال یک میلیون بسته بهداشتی و اقلام دارویی و اعزام کاروان های سیار پزشکی به مناطق محروم کشور، با تأکید براینکه یکی از وظایف تمام دستگاه های حاکمیتی ایجاد بستر مشارکت و نقش محوری برای مردم است، افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید دارند که مشکلات در داخل حل می شود به این دلیل است که ابزار حل مشکلات خود مردم هستند و ما در ستاد اجرایی فرمان امام این را تجربه کردیم که گره ها به دست خود مردم باز می شود.

مخبر اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام در حوادث مختلف مانند سیل و زلزله و حتی کرونا همیشه جزو اولین دستگاه هایی بوده که درکنار مردم حضور یافته و با تمام قوا برا رفع مشکلات و امدادرسانی بی وقفه اقدام کرده است.

وی تأکید کرد: نخستین جلسه در ستاد اجرایی فرمان امام برای مبارزه با کرونا در اسفندماه برگزار شد و بلافاصله برای چالش های روبرو ورود کردیم و امروز میتوانم ادعا کنم اگر ستاد در بحث کرونا و تأمین و تولید اقلام بهداشتی و دارویی ورود نمی کرد ، کشور دچار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس ستاد فرمان امام در مورد تست حیوانی واکسن ایرانی کرونا

توضیحات رییس ستاد فرمان امام در مورد تست حیوانی واکسن ایرانی کرونا