مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 12:502020-10-13سياسي

واکنش نماینده شیراز به نامگذاری یک خیابان توسط شورا


منتخب اول مردم شهرستان های شیراز و زرقان به اقدام شورای اسلامی شیراز در خصوص نامیدن یک گذر به نام محمدرضا شجریان، واکنش نشان داد.

- ایسنا/فارس منتخب اول مردم شهرستان های شیراز و زرقان به اقدام شورای اسلامی شیراز در خصوص نامیدن یک گذر به نام محمدرضا شجریان، واکنش نشان داد.

علیرضا پاکفطرت در نامه های جداگانه ای خطاب به فرماندار شهرستان و رییس شورای شهر شیراز، خواستار لغو نامگذاری گذر حافظ به نام محمدرضا شجریان شد.

در متن نامه شهردار سابق شیراز، آمده است: ازقرار اطلاع شورای اسلامی شهرشیرازدرمصوبه اخیر خود اقدام به نامگذاری خیابان روبروی آرامگاه حافظیه موسوم به گذرحافظیه (محورحافظیه) به نام استاد شجریان نموده که این مسئله موجب انتقاد و اعتراض عده کثیری ازمردم این کلانشهرگردیده است.

لذا ضمن احترام به ساحت هنرایرانی- اسلامی و ارزش نهادن به مقام هنرمندان شاخص کشورعزیزمان ایران و با توجه به تقاضای مکرر شهروندان شیرازی، پیشنهاد میگردد از آنجاکه خیابان مذکور یک گذر ملی با شهرتی جهانی بوده و از سالها قبل در مجاورت مردم و گردشگران نیز به همین نام شناخته شده، منبعد نیز به همین نام (گذرحافظ) شناخته وماندگاربماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نماینده شیراز به نامگذاری یک خیابان توسط شورا

واکنش نماینده شیراز به نامگذاری یک خیابان توسط شورا