مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 13:352020-10-13اجتماعي

کتاب های همسایه با طبیعت و حیات وحش استان فارس رونمایی شد


همزمان با گرامیداشت هفته کودک و روز کودک و محیط زیست از کتاب مجموعه شعر «همسایه با طبیعت» و کتاب «حیات وحش استان فارس» گزیده گونه های جانوری استان رونمایی شد.

- شیراز- همزمان با گرامیداشت هفته کودک و روز کودک و محیط زیست از کتاب مجموعه شعر همسایه با طبیعت و کتاب حیات وحش استان فارس گزیده گونه های جانوری استان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که عصر سه شنبه با حضور سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاون فنی اداره کل و مسئولین و کارشناسان ذیربط برگزار شد، نبی اله مرادی، معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، گفت: دو طرز فکر وجود دارد یکی در کشورهای توسعه یافته که صرفاً به جمعیت پویا بدون توجه به منابع مورد نیاز می اندیشند.

تفکر دیگر در کشورهای در حال توسعه است که اعتقاد دارند باید سهم خود را از منابع بگیرند و بدون توجه به شرایط موجود تلاش در جهت توسعه هر چه بیشتر و بهره برداری بیشتر از منابع و بالتبع بدون توجه جدی به آلودگی محیط زیست که هر دو تفکر بسیار خطرناک هستند.

وی افزود: از پنجره دیگر ما در موج کشاورزی منابع را نابود نکردیم و با توجه به اینکه همه چیز در توان خود انسان بود و انسان به عنوان جزیی از طبیعت و تنوع زیستی از منابع به میزان لازم بهره برداری می کرد و نابرابری و برداشت بی رویه منابع اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های همسایه با طبیعت و حیات وحش استان فارس رونمایی شد

کتاب های همسایه با طبیعت و حیات وحش استان فارس رونمایی شد