مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 13:402020-10-13اقتصادي

نگرانی از افزایش فقر بین کودکان با اپیدمی شدن کرونا


مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق کودکان با اشاره به آسیب های کودکان در دوران کرونا، اظهار کرد: نیازمند تدوین یک برنامه سیاست گذاری اجتماعی هستیم و از نظر من متولی اصلی آن وزارت رفاه است.

- همچنین این وزارت خانه باید از منظر انسجام اجتماعی به موضوع نگاه کند و نه صرفا از منظر پزشکی، چراکه در غیر این صورت شاهد آسیب های جدی تری خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشید یزدانی در وبینار کرونا و کودکان که در موسسه عالی پژوهش برگزار شد، با اشاره به سردرگمی خانواده ها در شروع سال تحصیلی اظهار کرد: در ابتدای سال تحصیلی شاهد بی برنامگی در ارگان های مختلف و بلا تکلیفی خانواده ها برای حضور کودکان در مدارس بودیم و همین امر نشان دهنده عدم برنامه ریزی درست در حوزه آموزش دانش آموزان است.

مدیر عامل انجمن حمایت از حقوق کودکان با بیان اینکه آموزش و پرورش قبل از بازگشایی مدارس با در اختیار داشتن آمار میزان دسترسی و عدم دسترسی دانش آموزان به ابزارهای آموزش از راه دور امکان برنامه ریزی دقیق در این حوزه را داشت، اظهار کرد: طبق آمار حدود سه و نیم میلیون نفر از دانش آموزان امکان دسترسی به آموزش را نداشتند و حدود یک و نیم میلیون نفر از آن ها خارج از چرخه تحصیل بودند و درنتیجه حدود 30 درصد از کودکان از امکانات آموزشی محروم بودند که این ارقام زیبنده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از افزایش فقر بین کودکان با اپیدمی شدن کرونا

نگرانی از افزایش فقر بین کودکان با اپیدمی شدن کرونا