مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 14:102020-10-13سياسي

آیا این زن ناجی ترامپ می شود؟


تایید صلاحیت و انتصاب قاضی معرفی شده از سوی ترامپ از قبل انجام گرفته است و جمهوری خواهان با حداقل 51 رای از 100 رای لازم، حتی پیش از رسیدگی به پرونده، - صلاحیت قاضی برت را تضمین کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایندیپندنت، در پی مرگ روث بیدر گینزبرگ ، قاضی لیبرال 87 ساله از سرطان در روز 18 سپتامبر، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، قاضی ایمی کانی برت را برای جانشینی او برای تایید صلاحیت به سنا معرفی کرد.

اما آن چه تصور نمی شد و خلاف قاعده قبلی چنین اموری در دیوان عالی و سنا آمریکا بود این است که جلسه رسیدگی به صلاحیت قاضی برت قبل از انتخابات آمریکا در 3 نوامبر انجام می گیرد.

با توجه به عدم مدیریت صحیح بحران کرونا و آمار بیکاری نزدیک به 40 میلیون و امکان از دست دادن بیمه درمانی 12 میلیون نفر دیگر در ماه های آینده و احتمال اخراج 14 میلیون مستاجر از منازل خود به دلیل عدم پرداخت اجاره های خود، ترامپ به خوبی می داند اگر در این سه هفته قبل از انتخابات، مدیریت نافذی جهت رفع نگرانی های جامعه آمریکا از خود نشان ندهد با شکست در انتخابات مجدد خود روبرو خواهد شد و به همین جهت با شایعه پراکنی در مورد تقلب در انتخابات در صورت باخت، تکلیف نهایی انتخابات را به دادگاه ها و بالاخره به دیوان عالی آمریکا خواهد کشاند و این همان مرجعی است که ترامپ یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا این زن ناجی ترامپ می شود؟

آیا این زن ناجی ترامپ می شود؟