مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 15:052020-10-13دانش

کشت گیاهان دارویی در 30 هکتار از زمین های تحقیقاتی دانشگاه آزاد فارسان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در نشستی با نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار فارسان و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و به منظور ایجاد کارآفرینی، - کشت گیاهان دارویی در 30 هکتار از زمین های دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان در نشستی با حضور مسئولان شهرستان فارسان و به منظور ایجاد کارآفرینی، اشتغال و درآمدزایی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در نشستی با نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار فارسان و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و به منظور ایجاد کارآفرینی، اشتغال و درآمدزایی، کشت گیاهان دارویی در 30 هکتار از زمین های دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان مورد بررسی قرار گرفت.

ابراهیم رحیمی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این نشست اظهار کرد: حدود نیمی از دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه های استان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

ابراهیم رحیمی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری دارای 20 هسته فناور و شرکت دانش بنیان و تجهیزات آزمایشگاهی مدرن است که دانشگاه های استان های مجاور برای انجام کار های تحقیقاتی خود از آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت گیاهان دارویی در 30 هکتار از زمین های تحقیقاتی دانشگاه آزاد فارسان

کشت گیاهان دارویی در 30 هکتار از زمین های تحقیقاتی دانشگاه آزاد فارسان