مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 15:152020-10-13سياسي

عدم تعطیلی فعالیت های اجتماعی بقاع متبرکه در ایام کرونا


رییس اداره اوقاف و امور خیریه رودسر و املش با بیان اینکه فعالیت های اجتماعی بقاع متبرکه در ایام کرونا تعطیل نشد، گفت: بیش از 250 بسته معیشتی به مناسبت دهه وقف بین آسیب دیدگان و نیازمندان شهرستان های رودسر و املش توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، سنت حسنه وقف از زمانی که توسط حضرت محمد (ص) در تاریخ صدر اسلام بنانهاده شده تا به امروز به عنوان احسانی جاودان در فرهنگ اسلامی و ایرانی سرزمین ما جا دارد لازم است به بهانه دهه وقف همگی توجه ویژه تری نسبت به این فرهنگ غنی داشته باشیم.

محمد قاسم پور عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته وقف در اداره اوقاف شهرستان رودسر با بیان اینکه رسانه ها نقش مؤثری در ترویج فرهنگ وقف و احیای موقوفات در جامعه دارند، اظهار کرد: وقف بر اساس نیات واقفین خیراندیش بوده که دارای پاداش دنیوی و اخروی بسیار خوبی است و رسانه ها نقش مهمی در گسترش این فرهنگ غنی اسلامی دارند.

بهره گیری از ظرفیت جوانان انقلابی در هیئت امنای اماکن مذهبی برای مبارزه با جنگ نرم آرامگاه های امامزادگان و بقاع متبرکه در شهرها و بخش های مختلف برای مردم از جایگاه خاص تقرب به خدا برخوردار هستند و به همین دلیل با حضور در این اماکن مذهبی ضمن ادای احترام به ساحت مقدس این بارگاه های نورانی، ایشان را واسطه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تعطیلی فعالیت های اجتماعی بقاع متبرکه در ایام کرونا

عدم تعطیلی فعالیت های اجتماعی بقاع متبرکه در ایام کرونا