مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 04:202020-10-14سياسي

ابطال عضویت 4 عضو شورای شهر «چناران شهر» بجنورد


نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: عضویت 4 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر «چناران شهر» از توابع شهرستان بجنورد خراسان شمالی به دلیل تخلفات متعدد، - محمد وحیدی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به تصمیمات آخرین جلسه هیات حل اختلاف استانی خراسان شمالی اظهار کرد: در جلسات هیات حل اختلاف استان که با حضور استاندار، دوتن از نمایندگان مجلس، رییس کل دادگستری و یک نماینده از شورای اسلامی استان برگزار می شود، موضوعات مختلفی همچون مصوبات شوراها و اختلافات آن با فرمانداری ها و تخلفات اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا موردبررسی قرار می گیرد.

وی به مهم ترین تصمیمات این جلسه طی روز گذشته اشاره کرد و گفت: در زمان این جلسه دو پرونده تخلفات شورای شهر مطرح شد که دریکی از این پرونده، وضعیت متخلفان شورای اسلامی شهر چناران شهر بجنورد مورد تصمیم گیری قرار گرفت.

نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی تصریح کرد: بر اساس مستندات و گزارش های سازمان بازرسی مبنی بر وجود تخلفات ثبت شده نسبت به 4 عضو شورای اسلامی چناران شهر، این افراد از حضور در شورای شهر سلب عضویت شدند.

وی عدم نظارت بر فرآیندهای مالی و اداری شهرداری، عدم سکونت در شهر چناران شهر و برخی تخلفات دیگر را ازجمله مستندات و علل این تصمیم گیری اعلام کرد و گفت: با این مصوبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال عضویت 4 عضو شورای شهر «چناران شهر» بجنورد

ابطال عضویت 4 عضو شورای شهر «چناران شهر» بجنورد