مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 04:552020-10-14اجتماعي

ابطال 11 پروانه کاربرد علامت استاندارد در ملایر


رییس اداره استاندارد شهرستان ملایر به تعلیق سه پروانه کاربرد علامت استاندارد اشاره و اعلام کرد: 11 پروانه کاربرد علامت استاندارد از مهر 98 تا مهر 99 در این شهرستان ابطال شد.

- ایسنا/همدان رییس اداره استاندارد شهرستان ملایر به تعلیق سه پروانه کاربرد علامت استاندارد اشاره و اعلام کرد: 11 پروانه کاربرد علامت استاندارد از مهر 98 تا مهر 99 در این شهرستان ابطال شد.

داریوش خالقی در جمع خبرنگاران، با اشاره به شعار روز جهانی استاندارد گفت: 14 اکتبر سال 2020 به عنوان روز جهانی استاندارد با شعار حفاظت از زمین با استانداردها مزین شده که نشان دهنده اهمیت موضوع استانداردسازی و رعایت استانداردها در حفاظت از منابع و محیط زیست پیرامونی است.

وی به اهمیت حفظ منابع و محیط زیست اشاره و تصریح کرد: این مهم نیازمند یک خواست همگانی است و در راستای تحقق آن علاوه بر حمایت های قانونی، رعایت پروتکل ها و استانداردها از اولویت خاصی برخوردار است.

خالقی اعتمادسازی در مصرف کنندگان کالا و خدمات را از دیگر نکات حائز اهمیت در زمینه استانداردها برشمرد و افزود: عرضه کالا و خدمات دارای استاندارد توسط تولیدکنندگان با اقبال مناسبی از طرف خریداران مواجه بوده و از قدرت رقابتی برتری در بازار عرضه برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال 11 پروانه کاربرد علامت استاندارد در ملایر

ابطال 11 پروانه کاربرد علامت استاندارد در ملایر