مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 04:552020-10-14اقتصادي

31 واحد صنعتی ایلام در سامانه طرح تاپ ثبت نام کردند


رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت ایلام گفت: تاکنون 31 واحد صنعتی و معدنی ایلام در سامانه طرح تاپ ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی کاکاخانی اظهار کرد: از صنایعی که نیازمند حمایت های علمی و دانشگاهی برای رفع مشکلات خود هستند خواسته شده که در سامانه توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار ثبت نام کنند و استان ایلام در سال گذشته توانست به صورت 100 درصدی به اهداف ترسیمی دست یابد.

وی با تشریح کامل نحوه کار با سامانه تاپ برای حاضران ادامه داد: طرح ملی تاپ برای توسعه فناوری در صنایع و مشارکت هر چه بیشتر بین صنعت و دانشگاه ایجاد شده است.

کاکاخانی افزود: در این طرح در کنار کمک به صنعت برای استفاده از دانش و علم به منظور ورود فناوری به تولیدات صنایع از ظرفیت های دانشگاه استفاده شده است.

رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری صمت ایلام تصریح کرد: در طرح ملی تاپ از پایان نامه های دانشجویان برای کمک به صنعت بهره گیری شده و دانشجویان نیز امکان فعالیت در کارگاه ها و آزمایشگاه های صنایع برای ارائه راهکار به صنعت به منظور حل مشکلات خود توسط دانش را دارند.

وی ادامه داد: در کنار کمک به صنایع برای حل مشکلات آنها با کمک علم و فناوری می توان برای فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز زمینه ایجاد شغل و یا کارآفرینی را نیز فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 واحد صنعتی ایلام در سامانه طرح تاپ ثبت نام کردند

31 واحد صنعتی ایلام در سامانه طرح تاپ ثبت نام کردند