مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 05:252020-10-14اجتماعي

دعوت بهزیستی از یزدی ها برای مشارکت در پویش «پازل همدلی»


مدیر کل بهزیستی استان یزد از خیّرین و شهروندان یزدی برای تکمیل بزرگترین «پازل همدلی» به منظور کمک به تأمین نوشت افزار دانش آموزان تحت پوشش این سازمان دعوت کرد.

- ایسنا/یزد مدیر کل بهزیستی استان یزد از خیّرین و شهروندان یزدی برای تکمیل بزرگترین پازل همدلی به منظور کمک به تأمین نوشت افزار دانش آموزان تحت پوشش این سازمان دعوت کرد.

علی محمد عطابخش با بیان اینکه پویش پازل همدلی در راستای پویش ایران همدل ایجاد شده است، گفت: در این پویش نقشه ایران به صورت پازل 600 هزار قطعه ای به تفکیک هر استان با تصویر کشیدن تعدادی از ابنیه های تاریخی مختص آن استان تهیه شده است.

وی با بیان این که افراد می توانند با خرید هر قطعه پازل به قیمت 100 هزار ریال در این پویش سهیم باشند، اظهار کرد: عموم مردم می توانند با مراجعه به سایت پازل همدلی به نشانی puzzlehamdeli.

ir و انتخاب نقشه استان یزد با ثبت اطلاعات خود، یک یا چند قطعه پازل را خریداری کنند.

مدیر کل بهزیستی استان با بیان این که هر قطعه پازل خریداری شده توسط خیّر با اسم خود وی، روی پازل نصب می شود، از شهروندان یزدی و خیّرین خواست با خرید قطعات این پازل ضمن مشارکت در تأمین نوشت افزار کودکان نیازمند یزدی نام خود در را برای همیشه در نماد همدلی مردم ایران ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت بهزیستی از یزدی ها برای مشارکت در پویش «پازل همدلی»

دعوت بهزیستی از یزدی ها برای مشارکت در پویش «پازل همدلی»