مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 05:352020-10-14سياسي

نامگذاری معابر و خیابان ها به نام شهیدان کمترین کار است


نامگذاری خیابان های و معابر به نام شهدا کمترین کار در مقابل عظمت کار آنان است از این رو به شهرداران برای نامگذاری معابر ابلاغ شده است.

- احمدحسین زادگان در حاشیه دیدار با خانواده شهیدمدافع حرم رضا حاجی زاده در شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بعد از گذشت حدود 5 سال از رشادت های جوانان ایرانی در شهرک خان طومان که در گذرگاه راهبردی حلب به دمش در سوریه و منطقه استراتژیک داعشی ها بوده برای عقب راندن این گروهک تروریستی غریبانه جان سپردند و با توجه به عظمت این اقدام آنان هنوز به درستی تبیین نشده وبازگو نشده است.

وی افزود: این شهدا از جمله شهید حاجی زاده و 4 شهید دیگر مازندرانی که برای دفاع از وطن، حریم اهل بیت و اعتقادات جان خود را تقدیم کردند و ضروری هست که در حد توان برای مردم و نسل جوان ما بازگو و تبیین شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه واقعاً برای همسر، پدر ومادر این 5 شهید استان فراغ نبودنشان سخت هست، ادامه داد: همه ما در هر رده مسئولیتی و جایگاهی حقوقی وحقیقی هستیم باید درکنار خانواده شهداباشیم تا احساس نکنند که فرزندشان و خودشان از یاد ملت فراموش شدند.

حسین زادگان افزود: مهمتر از همه، راهی هست که این شهدا برای خودشان که همان دفاع از حریم اهل بیت (ع)، نظام و انقلاب اسلامی بوده انتخاب کردند و کم ترین کار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری معابر و خیابان ها به نام شهیدان کمترین کار است

نامگذاری معابر و خیابان ها به نام شهیدان کمترین کار است