مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-14حوادث

اطلاع رسانی دقیق در مورد مرگ دانش آموز دیری انجام شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اطلاع رسانی دقیق در مورد مرگ دانش آموز دیری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید خورشیدی صبح چهارشنبه در نشست بررسی موضوع فوت دانش آموز دیری اظهار داشت: برای حفاظت از گروه سنی کودک و خردسال باید توجه ویژه ای شود تا از آسیب هایی که متوجه آنان است جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: تأمین امنیت جانی و سلامت روانی کودکان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و هرگونه خطا در این زمینه قابل پذیرش نیست.

امنیت کودکان تأمین شود معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: مسئولیت وقوع هرگونه حادثه در زمینه کودکان و خردسالان را متوجه دستگاه های متولی دانست که باید امنیت این گروه سنی را در همه عرصه ها بیش از پیش تقویت و فراهم کنند.

وی با تاکید بر ضرورت اعلام نظر مسئولان در خصوص علت مرگ این دانش آموز برای افزایش اعتماد عمومی مردم گفت: باید توجه ویژه ای در پاسخگویی به افکار عمومی در ماجراهای گوناگون قبل از ایجاد شبهات شود چرا که اعتماد عمومی جامعه یک سرمایه مهم محسوب می شود و تقویت آن ضروری است.

سکوت در چنین حوادثی جایز نیست خورشیدی، سکوت و عدم اطلاع رسانی دقیق و شفاف پیرامون حوادث این چنینی را سبب وارد شدن خدشه به اعتماد جامعه دانست و خاطرنشان کرد: پس از مرگ دانش آموز 11 ساله در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی دقیق در مورد مرگ دانش آموز دیری انجام شود

اطلاع رسانی دقیق در مورد مرگ دانش آموز دیری انجام شود