مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-14اجتماعي

توزیع بسته های حمایتی سازمان اوقاف همزمان با دهه وقف


مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف با بیان اینکه موکب داران و هیئت امنای بقاع متبرکه امسال هزینه اربعین را صرف حمایت محرومان می کنند از توزیع بسته های حمایتی بین خانواده های کم برخوردار همزمان با دهه وقف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس رضا معممی مقدم مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه دهه وقف، دهه بزرگداشت از خودگذشتگی، ایثار و کرامت است، اظهار کرد: این دهه بهانه ای برای تجلیل از کسانی است از پیله زمان و مکان، فردیت و خودخواهی برون جسته و افق نگاهشان را تا بیکران کشیده اند.

وی با اشاره به اینکه دهه وقف تجلی خدمات واقفان خیراندیشی است که عطر و شمیم حس نوعدوستی شان، از گذشته های دور تا کنون جان ها را زنده می کند، افزود: یکی از آرزوهای اهل بیت علیهم السلام، رفع محرومیت و دستگیری از مستمندان بوده که واقفان نیز به امامان و پیشوایان خود اقتداء کرده و برای جامعه عاری از محرومیت وقف کرده اند.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف با تاکید بر اینکه در دهه وقف سال جاری، برای نخستین بار، از عواید موقوفات، بسته های غذایی در سراسر کشور تهیه و بین خانواده های کم برخوردار توزیع می شود، گفت: مراکز افق بقاع متبرکه سراسر کشور، در اقدامی هماهنگ در دهه وقف، به تهیه بسته های غذایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های حمایتی سازمان اوقاف همزمان با دهه وقف

توزیع بسته های حمایتی سازمان اوقاف همزمان با دهه وقف