مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 06:252020-10-14دانش

البرز با آسیب های اجتماعی و زیست محیطی زیادی مواجه است


رییس پارک علم و فناوری البرز و رییس دانشگاه خوارزمی در دیدار مشترک بر همکاری در زمینه های مختلف علمی و فناوری تاکید کردند.

- ایسنا/البرز رییس پارک علم و فناوری البرز و رییس دانشگاه خوارزمی در دیدار مشترک بر همکاری در زمینه های مختلف علمی و فناوری تاکید کردند.

رییس پارک علم و فناوری البرز در دیدار دکتر حبیبی رییس دانشگاه خوارزمی و معاونان و روسای دانشکده های این دانشگاه از دانشگاه خوارزمی به عنوان یک دانشگاه بزرگ و مادر در کشور یاد کرد و گفت: ظرفیت های بسیاری بین پارک علم و فناوری البرز و دانشگاه خوارزمی در عرصه های مختلف وجود دارد اما از این ظرفیت ها برای توسعه علم و فناوری استان و استفاده از توان جوان و دانش آموختگان بهره برداری لازم صورت نگرفته است.

مهدی عباسی با تاکید بر رفع نیازها از طریق همکاری دو مجموعه پارک علم و فناوری و دانشگاه تاکید و یادآور شد: مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی با سه پژوهشکده بزرگ، مراکز علمی و تخصصی و مجموعه شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری بهترین ظرفیت برای همکاری با بخش های مختلف علمی و تحقیقاتی دانشگاه خوارزمی هستند و ما خواهان این هستیم که این همکاری در ابعاد مختلف با نگاه و ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه عملیاتی شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز با آسیب های اجتماعی و زیست محیطی زیادی مواجه است

البرز با آسیب های اجتماعی و زیست محیطی زیادی مواجه است