مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 06:402020-10-14اقتصادي

مشکلات اقتصادی گریبانگیر ورزش دوچرخه سواری یزد


رییس هیات دوچرخه سواری استان یزد با اشاره به هزینه های گزاف خرید و نگهداری دوچرخه برای ورزشکاران این رشته، اظهار کرد: دوچرخه سواری یزد در صورت حمایت بسیاری جای سرمایه گذاری دارد.

- ایسنا/یزد رییس هیات دوچرخه سواری استان یزد با اشاره به هزینه های گزاف خرید و نگهداری دوچرخه برای ورزشکاران این رشته، اظهار کرد: دوچرخه سواری یزد در صورت حمایت بسیاری جای سرمایه گذاری دارد.

مجتبی فرهمند در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این مطلب، تصریح کرد: تنها مشکل هیات از منظر اقتصادی و مسائل مالی به دلیل هزینه های بسیار بالای خرید و تعمیر دوچرخه است به گونه ای که هر دوچرخه به طور متوسط حدود 50 میلیون تومان قیمت دارد و علاوه بر این نیز ماهیانه حدود دو تا سه میلیون تومان هزینه های جاری آن است که تامین آن در کنار سایر هزینه های جاری هیات بسیار دشوار است.

وی با بیان این که در حال حاضر استان یزد دارای یک هزار رکابزن سازمان یافته در تمام شهرستان های دهگانه ی خود است، اظهار کرد: خوشبختانه شاید ورزش دوچرخه سواری تنها رشته ی ورزشی تحت تاثیر قرار نگرفته از شیوع کرونا باشد، ضمن این که تاکنون نیز برای ورزشکاران این رشته مشکلی پیش نیامده و سعی شده تا روند برگزاری تمرینات که در فضای باز نیز انجام می شود، ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقتصادی گریبانگیر ورزش دوچرخه سواری یزد

مشکلات اقتصادی گریبانگیر ورزش دوچرخه سواری یزد