مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-14اقتصادي

جولان اوراقچی ها در بازار قطعات یدکی خودرو/ بازار رها شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با اشاره به اینکه با گران شدن خودرو قدرت خرید مردم برای تعمیر خودرو ها کاهش پیدا کرده است اظهار داشت: - علیرضا نیک آیین با گلایه از اینکه اوراقچی ها قطعات دست دوم را از کشور های همسایه وارد می کنند، گفت: استفاده از قطعات دست دوم به هیچ عنوان قابل قبول نیست، چرا که عمر خود را کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با اشاره به اینکه با گران شدن خودرو قدرت خرید مردم برای تعمیر خودرو ها کاهش پیدا کرده است اظهار داشت: متاسفانه بازار قطعات یدکی به طرز قابل توجهی نابسامان است به نحوی که برخی اوراقچی ها از این فرصت استفاده کرده و قطعات دست دوم را به مردم می فروشند.

وی با بیان این که البته مردم هم تمایل زیادی به خرید قطعات دست دوم دارند، افزود: قیمت پایین این قطعات که بعضاً غیر استاندارد هستند مشکلات زیادی را برای تعمیرکاران و مردم به وجود آورده است به نحوی که بعد از نصب این قطعات خودرو ها به سرعت خراب شده و مردم مجبورند باز برای تعمیر خودرو به تعمیرگاه مراجعه کنند.

رییس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با گلایه از اینکه اوراقچی ها قطعات دست دوم را از کشور های همسایه وارد می کنند، گفت: استفاده از قطعات دست دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان اوراقچی ها در بازار قطعات یدکی خودرو/ بازار رها شده است

جولان اوراقچی ها در بازار قطعات یدکی خودرو/ بازار رها شده است