مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-14بين الملل

روسیه خواستار پایبندی باکو و ایروان به توافق آتش بس شد


وزیر دفاع روسیه از طرفین درگیر در منطقه مورد مناقشه «قره باغ کوهستانی» خواست که به توافق آتش بس که اخیراً مورد توافق قرار گرفته پایبند باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، در پی انتشار گزارش هایی مبنی بر اینکه ارمنستان و جمهوری آذر بایجان با وجود توافق صلح همچنان در منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی درگیری نظامی دارند، سر گیی شویگو ، وزیر دفاع روسیه خواستار پایان این در گیری ها از طریق پایبندی دو طرف به توافق آتش بس شده است.

  به نوشته خبر گزاری روسی ریانووستی ، شویگو از طرفین درگیر در این منطقه خواسته از توافق آتش بس که اخیراً مورد توافق قرار گرفته است تبعیت کنند.

علیرغم گذشت سه روز از اجرای توافق آتش بس میان باکو و ارمنستان که به همت روسیه و با حضور وزرای خارجه این سه کشور به دست آمد، طرفین درگیری به حملات خود ادامه داده و یکدیگر را به هدف گیری مناطق غیرنظامی متهم کرده اند.

  در حالی که وزارت دفاع ارمنستان روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد که جمهوری آذربایجان تقریباً از تمامی جناح ها، منطقه قره باغ کوهستانی را مورد حمله قرار داده است، مقام های دفاعی جمهوری آذربایجان نیز اعلام کردند که نیروهای مسلح ارمنستان، غرب منطقه آغ دام را مورد حملات خمپاره ای قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه خواستار پایبندی باکو و ایروان به توافق آتش بس شد

روسیه خواستار پایبندی باکو و ایروان به توافق آتش بس شد