مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-14اجتماعي

محدودیت های ناشی از کرونا ضرورت تعامل خانه و مدرسه را آشکار ساخت


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: محدودیت های ناشی از بیماری کرونا بیش از پیش جایگاه و نقش خانواده را در نظام تعلیم و تربیت رسمی آشکار ساخت و نشان داد که تعامل خانه و مدرسه نه یک انتخاب، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: محدودیت های ناشی از بیماری کرونا بیش از پیش جایگاه و نقش خانواده را در نظام تعلیم و تربیت رسمی آشکار ساخت و نشان داد که تعامل خانه و مدرسه نه یک انتخاب، بلکه ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

محمد علی واقعی، امروز چهارشنبه 23 مهرماه در نشست با کارکنان این اداره کل اظهار کرد: هفته پیوند اولیا و مربیان بیش از 20 برنامه فرهنگی به صورت غیر حضوری در استان برگزار می شود.

وی، هدف از تشکیل انجمن های اولیا و مربیان را تقویت بنیان خانواده و کمک به افزایش سطح توانایی و مهارت های خانواده در ایفای نقش تربیتی متناسب با اقتضائات جامعه دانست و تصریح کرد: در هفته پیوند اولیا و مربیان مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده و دانش آموزان با نیازهای ویژه شهر بیرجند افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: دعوت از مدرسین آموزش خانواده در رسانه ملی، برپایی مراسم نمادین هفته پیوند با رعایت پروتکل های بهداشتی در صورت صدور مجوز، برنامه متمرکز استانی از طریق شبکه شاد، توسعه دوره ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ناشی از کرونا ضرورت تعامل خانه و مدرسه را آشکار ساخت

محدودیت های ناشی از کرونا ضرورت تعامل خانه و مدرسه را آشکار ساخت