مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 07:502020-10-14اقتصادي

واحد الفین پتروشیمی ایلام در آینده نزدیک افتتاح می شود


مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: واحد الفین شرکت پتروشیمی ایلام به عنوان سیزدهم و بزرگترین پروژه غرب کشور پس از 19 سال در آستانه ی راه اندازی است.

- حسن نجفی سمنانی در نشست خبری با اصحاب رسانه ، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار نیرو در شرکت پتروشیمی ایلام استخدام قراردادی یا پیمانکاری اند که از این میزان 91 درصد بومی استان هستند.

وی با بیان اینکه بیش از 1400 نفر به صورت مستقیم و پیمانکاری مشغول کار هستند، تصریح کرد: یکی از سیاست های این شرکت در استان به کارگیری نیروهای متخصص بومی بوده است و با تلاش و حمایت مسئولان هلدینگ خلیج فارس، در راستای ایجاد اشتغال تمام ظرفیت ها از جمله حوزه های پیمانکاری برای به کار گیری نیروهای بومی به کار برده شده است.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام با بیان اینکه واحد الفین پتروشیمی استان به عنوان بزرگترین واحد الفین غرب کشور به زودی راه اندازی می شود، گفت: واحد الفین شرکت پتروشیمی ایلام به عنوان سیزدهم و بزرگترین پروژه غرب کشور پس از 19 سال در آستانه ی راه اندازی است.

نجفی با اشاره به اینکه واحد الفین پتروشیمی ایلام بدون حضور متخصص خارجی و با دستان توانمند نیروهای فنی و بومی استان و کشور راه اندازی می شود، گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار بود که این واحد مرداد ماه سال جاری در مدار تولید قرار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد الفین پتروشیمی ایلام در آینده نزدیک افتتاح می شود

واحد الفین پتروشیمی ایلام در آینده نزدیک افتتاح می شود