مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 07:502020-10-14فرهنگي

از خطر اکران آنلاین تا محاسن برگزاری جشنواره ای برای بچه ها


حسین قناعت با اشاره به اینکه برگزاری آنلاین جشنواره فیلم کودک از برگزار نشدن آن بهتر است، گفت: به دلیل داشتن سرمایه گذار خصوصی اگر امکان نمایش فیزیکی فیلم ها در این دوره وجود نداشت، - حسین قناعت با اشاره به اینکه برگزاری آنلاین جشنواره فیلم کودک از برگزار نشدن آن بهتر است، گفت: به دلیل داشتن سرمایه گذار خصوصی اگر امکان نمایش فیزیکی فیلم ها در این دوره وجود نداشت، خطر شرکت در جشنواره را نمی توانستم بپذیرم.

این فیلمساز که در جشنواره فیلم کودک و جوان امسال دو فیلم در بخش مسابقه اصلی دارد، در گفت وگویی با ایسنا درباره نمایش فیلم های خود در این دوره به صورت محدود و فیزیکی بیان کرد: واقعیت این است که اکران آنلاین برای فیلم های سینمایی خطرناک است، چون متاسفانه فیلم ها در مدت یک ساعت قاچاق می شوند و این ترسناک است.

اگر قرار بود فیلم ها به صورت آنلاین در جشنواره اکران شوند خطراتی را داشت که طبیعتاً برای خود بنیاد سینمایی فارابی هم ایجاد مسئولیت می کرد و بر همین اساس طبیعتا من هم این خطر را نمی پذیرفتم، کمااینکه برای بقیه فیلمسازان هم این خطر وجود داشت.

قناعت در پاسخ به اینکه به هر حال بخش مسابقه اصلی هر جشنواره، مهم ترین و جذاب ترین بخش هر مسابقه است و وقتی فیلم به صورت محدود نمایش داده می شود آیا می تواند ارزیابی خوبی از نظر مخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خطر اکران آنلاین تا محاسن برگزاری جشنواره ای برای بچه ها

از خطر اکران آنلاین تا محاسن برگزاری جشنواره ای برای بچه ها